A Blog Named Hero One Layer

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I played with some masking today for my one layer card and this is what came out at the end. I'm not completely satisfied with it and I might try to tweak it a bit. I have a few ideas about what went wrong. What do you think?

Danes sem se igrala z maskiranjem za voščilnico z eno plastjo in to je nastalo. Nisem povsem zadovoljna z njo in jo bom verjetno poskusila narediti še enkrat z nekaj popravki. Malo se mi svita o tem, kaj je šlo narobe. Kaj se pa vam zdi? 

You still have time to enter your creations into One Layer challenge over at A Blog Named Hero. Give it a go! Thank you for coming over and have a great day!

Še vedno imate čas, da svoje ustvarjanje dodate v izziv A Blog Named Hero, kjer je pogoj ena plast. Poskusite. Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 



No comments :

Post a Comment