Work Time Wednesday in Glitter

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I used the same stencil as last week but I wanted to play with glitter background today. I used two techniques and got some amazing backgrounds to work with in the future.

Uporabila sem isto šablono, kot prejšnji teden, le da sem se danes poigrala z bleščicami. Uporabila sem dve različni tehniki in dobila nekaj super ozadij za svoje nadaljnje projekte. 
First off I used turquoise glitter embossing powder that is gorgeous. I pressed my Versa Mark over the stencil. I forgot to use my anti-static powder tool and some tape to keep everything in place on the first try but made another that looks more crisp.
Najprej sem uporabila prelep turkizen embosirni prah z bleščicami, na katerega sem preko šablone pritisnila Versa Mark blazinico. Pri prvem primeru sem pozabila uporabiti antistatični prah in fiksirati šablono na karton, pri drugem primeru sem to naredila.
For my second two backgrounds I used white school glue over the stencil and poured some loose glitter over it. First was an iridescent white glitter in the usual size. This is more of a 3D background.
Za drugi par ozadij sem uporabila belo šolsko lepilo, ki sem ga na karton nanesla preko šablone. Celotno ozadje sem nato prekrila z bleščicami v prahu. Pri prvem so bleščice v belo mavrični barvi in običajni velikosti delcev. Pri tem ozadju je prišel bolj do izraza 3D učinek.
Second was a green super fine glitter that looks like patina. It's much less sparkly.
Pri drugem so bile bleščice v zeleni barvi in super fino mlete, končni izgled pa spominja na oksidiran baker. Je tudi precej manj bleščeč.
Which one is your favourite? I can't get over my turquoise embossing powder. It looks amazing :)

Kater primer vam je najbolj všeč? Jaz mislim, da bom ta turkizen prah še morala uporabljati. :)

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan! 

Mateja

No comments :

Post a Comment