Playing with Hero Arts Background Technique Pieces

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

Last week I made a couple of background pieces and I used Distress Ink and blended lighter shade on a piece of cardstock and then clear heat embossed Hero Arts background stamp over that. After heating it I used the darker shade and blended it all over the background. For this one I used Squeezed Lemonade and Abandoned Coral. I made two cards by cutting a circle out of the background piece. 
Prejšnji teden sem naredila dve ozadji s pomočjo Distress blazinic in štampiljk za ozadje Hero Arts. Najprej sem senčila kos kartona s svetlejšim odtenkom Distress blazinice in nato preko s prozornim embosirnim prahom odtisnila Hero Arts ozadje. Celotno ozadje sem nato senčila s temnejšim odtenkom Distress blazinice. Današnje ozadje sem naredila s Squeezed Lemonade in Abandoned Coral Distress blazinico. Z njegovo pomočjo sem naredila dve voščilnici, saj sem iz osnove izrezala krog in tako uporabila negativ in pozitiv. 
I have another background piece and I will show you what I did with it next week.

Na zalogi imam še eno ozadje, končni izdelek pa boste videli naslednji teden. 

Have a great day!

Želim vam super dan! 


No comments :

Post a Comment