25 Days of Joy / 25 Dni Veselja # 3


Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's card could be marked as CAS and usually I'm not very good with that and I keep away from it. I had white poinsettia in mind and I wanted to heat emboss on vellum. I like the look, but it's to soft to be my favorite. It's a different one for sure. What do you think?

Današnjo voščilnico bi lahko označili za CAS (čista in preprosta), čeprav mi ta stil običajno ne gre prav preveč dobro od rok in se ga kar malo izogibam. Želela sem ustvariti belo božično zvezdo in jo narediti s pomočjo embosirnega prahu na paus papirju. Všeč mi je, čeprav je preveč nežna, da bi bila moja najljubša. Drugačna pa je prav gotovo. Kaj pa vi mislite?

Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam super dan!

Mateja

6 comments :

  1. OOooh, vauuu..
    Prekrasna je. Meni zelo draga ter ljuba.
    Prava praznična voščilnica, ki odseva nežnost, toplino in ljubezen.
    Odlično je uspelo čista, preprosta ter neizmerno čudovita.
    Pozdravček, V.

    ReplyDelete
  2. Zelo elegantno je izpadla in meni je všeč.

    ReplyDelete
  3. Čudovita je in meni je ta krhki cvet nadvse všeč.

    ReplyDelete