Friday Fun # 30

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I started with free card class on Altenew Academy and I love it :) It goes into detail of lining up the stamps like they are supposed to be and I made a card with my Painted Flowers stamp set that I love. Some flowers are stamped directly on my card base and a few of them are up on foam tape.
Danes sem začela spremljati brezplačno delavnico na Altenew Academy. Posamezni deli so vezani na različne sete štampiljk in navodila kako točno jih pravilno poravnati. Naredila sem voščilnico s tem setom in nekaj cvetov odtisnila direktno na osnovo, nekaj pa je izrezanih in dodanih s pomočjo penastega lepila.

Thank you for coming over and have a great end of the week.

Hvala za obisk in želim vam super konec tedna. 

Mateja

I'm entering this card into card gallery on the All About Layering Class and World Cardmaking Day Contest and Stamp Work It Wednesday on Simon Says stamp.

7 comments :

  1. Izredno lepa voščilnica! Zelo so mi všeč te štampiljke, ki se odtisnejo v plasteh, ampak imam premalo ustreznih blazinic, zato raje nisem šla v nakup. Z distressi tole ne bi šlo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tele so odtisnjene s Hero Arts, zelo lepo pa se odtisnejo tudi z Memento (jaz imam tiste, ki zgledajo kot kapljice), z Distress bi pa sicer šlo, z nekaj več dela, če bi najprej štampiljko namazala z Versamark blazinico in šele potem z Distress. Na ta način dobiš precej bolj enakomeren odtis ;)

      Delete
    2. Hvala za odgovor, Mateja. Memento blazinic nimam, imam jih nekaj od Hero arts, tiste male kvadratne, ampak premalo odtenkov ene barve. Za večje niti prostora nimam, ker mi že distressi zasedejo preveč mojega malega ustvarjalnega kotička :))) So pa HA blazinice res super!

      Delete
    3. Če vzameš za osnovo Hero Arts blazinico in senčenje s temnejšo barvo narediš s pomočjo Distress blazinice, bi po mojem moralo prav tako zgledati zelo lepo. Bom poskusila in poročam o rezultatih ;)

      Delete