Monday Madness # 20

Hello everyone!

Lepo pozdravljeni! 

I lost my Wi-Fi connection on Friday and I was not able to post anything until today. Not nice, but there was nothing I could do about it. So I'm back today with another look at my table. I changed my ATG tape today so I can work on a few cards. I need to :) 
V petek zvečer sem ostala brez interneta in nisem mogla objaviti nič vse do danes. Nič kaj prijazno, vendar glede tega nisem mogla prav nič. Danes sem nazaj s pogledom na mojo mizo. Morala sem zamenjati polnilo v moji ATG "pištoli", da bom lahko delala na nekaj voščilnicah, ki jih imam v mislih. Samo spraviti jih je potrebno v 3D obliko :) 

I hope you had a wonderful start to your week.

Upam, da je bil vaš začetek tedna čim bolj prijeten. 

Mateja

No comments :

Post a Comment