Monday Madness #1

Hello everyone! 

Lepo pozdravljeni! 

I'm trying something new starting February. I made a schedule for my blog posts, because I realised I don't post if I don't have set days to post. I tried this with my 25 Days of Joy and it works. I find the time if I "have to". I was working on a schedule that would work for me in January and worked on some projects in advance to make transition easier. 

Z začetkom februarja uvajam tukaj nekaj novosti. Za objave sem si zadala urnik, ker enostavno delujem po principu, da naredim nekaj, če je "treba", če ni urnika, pa stvar odrinem na stranski tir. Ta sistem sem preizkusila s 25 dnevi veselja in je šlo. Januar sem si vzela za pripravo in razmislek o urniku, pripravila pa sem si tudi nekaj stvari za vnaprej, da bo prehod na nov sistem potekal čim bolj gladko.  

My firs addition is called Monday Madness. I'm going to share my worktable and talk about projects I'm working on at the moment. I have a very small table to work on and today's photo is "after" work state of things. I cleaned it out after taking the picture, but I wanted to show you the real deal. This is how it looks most of the time while I'm working. 

Prva nova kategorija je Monday Madness. Tega poimenovanja nisem prevajala, ker enostavno nisem našla primerljivega prevoda, ki bi mi bil všeč. Mislim, da se vseeno razumemo. Vsak ponedeljek bom z vami delila fotografijo moje delovne mize in napisala nekaj informacij o tem, kaj pripravljam in kaj se dogaja v mojem delovnem kotičku. Moja delovna miza je izjemno majhna in jo zraven uporabljam še za druge stvari. Slika je bila posneta "po" dejanju ustvarjanja in tako kaže povsem realno sliko mojega kotička vsakič, ko se spravim k delu. Sicer sem kasneje mizo pospravila in pripravila na nove podvige, ampak mislim, da je ta varianta malce bolj zanimiva.
I have a Collab and solo posts duty for A Blog Named Hero this week (you can see Clearly Besotted stamps on the top) and I was working on a few other things that I will share shortly.

Za ta teden me čakata sodelovanje in solo objava za A Blog Named Hero (opazite lahko par Clearly Besotted stamps setov štampiljk na vrhu), pripravila pa sem še nekaj drugih stvari, ki jih bom z vami delila prav kmalu. 

I hope you like this addition and you will not mind looking at some "hot mess of a working table" from time to time. 

Upam, da vam je všeč prvi dodatek in da se boste zabavali ob pogledu na "skrpucalo" mojega delovnega kotička na vsake toliko časa. 

Thank you for coming over and have a wonderful day! 

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan! 

Mateja

4 comments :

  1. Vedno je zabavno pokukakti na mizo druge ustvarjalke in sama priznam, da sem se že pošteno razvadila na večjo mizo. Ampak to kljub vsemu ne pomaga, da na koncu ne bi bila polna do zadnjega kotička in da ne najdem več nič. Prav zato tudi sama po izdelavi vedno sve pospravim in se nato lotim novega izdelka. Se že veselim tvojih novosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je v planu večja, takoj ko se preselim, ampak sem prepričana da bo tudi tista zelo hitro zapolnjena do zadnjega centimetra :) Na žalost je tako... več prostora, kot imaš na voljo, več stvari boš tja naložil :)

      Delete
  2. Love this! That looks fairly similar to my workspace after a crafting session... ;)

    ReplyDelete