A Blog Named Hero Challenge - Personalize

http://ablognamedhero.blogspot.com/2015/01/challenge-time-personalise.html
Hello everyone!

Lepo pozdravljeni!

Today's challenge at A Blog Named Hero is called Personalize. I made a card for my mother (her name is Valentina) and I went for bright and cheerful colours. I used a Hero Arts background stamp and embossed it with silver embossing powder on some watercolour paper. 
 
Današnji izziv na A Blog Named Hero je Individualiziraj. Naredila sem voščilnico za mami, ki ji je ime Valentina, uporabila pa sem živahne in svetle barve. Uporabila sem Hero Arts štampiljko za ozadje in jo embosirala s srebrnim embosirnim prahom na akvarelni papir.

Then I used Distress Inks as watercolours by pressing them on an acrylic block and picking up the colour with a paintbrush. A sponged some Hero Arts Soft Cantaloupe in from behind the watercolour panel. I used Lawn Fawn Quinn's ABC's in Capital and lowercase alphabet stamps for the name. To colour letters up a bit I pressed the same Soft Cantaloupe ink on an acrylic block and picket the colour up with a blender pen and shaded the bottom up a little. 
 
Nato sem za barvanje cvetov uporabila Distress blazinice kot akvarelne barve, ki sem jih pritisnila na akrilno ploščico. Izza akvarelnega papirja sem na osnovo voščilnice senčila nekaj Soft Cantaloupe Hero Arts blazinice. Za napis sem uporabila Lawn Fawn Qiunn's štampiljke z velikimi in malimi tiskanimi črkami. Da sem jih malce pobarvala, sem Hero Arts Soft Cantaloupe blazinico pritisnila na akrilno ploščico in senčila spodnji del črk s pomočjo Blender markerja.

I added some tiny gemstones and rounded the corners. Since I thought my watercolour pannel needed some grounding I draw some lines purposely making them wobbly and uneven.
 
Dodala sem nekaj drobnih draguljčkov in zaokrožila vogale. Da sem akvarelni del malce "zasidrala", sem a daljših robovih s prosto roko narisala nekaj črt in jih namenoma naredila neenakomerne.

I hope you will join us and have a go at winning a 25 $ gift certificate from our amazing sponsor Simon Says Stamp.
Upam, da se nam pridružite in poskusite osvojiti darilni bon v vrednosti 25 $ našega sponzorja Simon Says Stamp.

http://www.simonsaysstamp.com/
Thank you for coming over and have a great day!

Hvala za obisk in želim vam čudovit dan!








4 comments :

  1. Lepo pisano si tole pripravila za mamo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Upam, da bo prinesla malo sončka :)

      Delete
  2. Mateja, this is GORGEOUS! I love the colors and the sparkle!

    ReplyDelete