25 Days of Joy / 25 dni veselja #5

Hello everyone! 

Lepo pozdravljeni! 

Today's card is a forest scene with some decorated trees. I made snow hills with the help of a stitched curved die from Najlepši par and tucked a few decorated trees behind them. I coloured the ornaments and trees with my Inktense pencils and added some Stickles on top of that. 
Današnja voščilnica je gozdna pokrajina z okrašenimi drevesci. Snežene zamete sem ustvarila s pomočjo zaobljene šablonice Najlepšega para, ki ustvari tudi detajl šivanja. Drevesca sem razporedila po zametih naokoli. Okraske na drevesih sem pobarvala z Inktense barvicami in preko njih nanesla še Stickles bleščice. 

Sentiment is located on the bottom hill and it says "Make this year right, healthy and successful, step into it with a smile and warmth in your heart". I added some additional sparkle on snow hill edges and stamped tiny snowflakes all around. The middle tree and the bottom hill are popped up on foam adhesive.
Voščilo sem odtisnila kar na spodnji zamet, dodala nekaj bleščic na robovih vseh treh in odtisnila nekaj snežink na nebu. Srednje drevesce in spodnji zamet sta dvignjena z nekaj penastega lepila.

Thank you for coming over and see you on Monday with another project!

Hvala za obisk in nasvidenje do novega izdelka v ponedeljek!

 Mateja
Voščilnico prijavljam v: 
- Mesečni izziv Mavelu: Bela barva (iz trgovinice sem uporabila HA blazinici Cornflower in Black ter Ranger Multi Medium Matt) P. S. Upam, da je dovolj bele barve, da voščilnica ustreza izzivu. 


4 comments :

  1. Mateja zelo simpatična voščilnica je nastala :) Sicer je že malce na meji z belo barvo, ampak jo vseeno sprejmem h sodelovanju :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    ReplyDelete
  2. Mateja, vse je super ljubko :-) in zelo mi je lepa in prisrčna. Kdo jo bo dobil, bo zelo vesel :-)

    ReplyDelete