SSS Wednesday Challenge Blog: Animal Antics

This week's theme over at Simon Says Stamp Wednesday Challenge blog is animals. I had to make some baby cards and this little guy is just perfect. I don’t have any stork image so I made a rope that helps the little bundle of joy reach the Earth in a safe way. Since he is coming down from heaven, I had to make some clouds, so masking and sponging from last card was perfect technique for that. For a bit of extra magic I added some stars following the little bear and a few little butterflies welcoming him. The sentiment is just perfect for this kind of scene. It says: Welcome to the world!


Tema tega tedna na Simon Says Stamp Wednesday Challenge blog so živali. Potrebovala sem nekaj voščilnic za novorojenčke, tako da je bil tale mali medo perfektna izbira. Ker na žalost nimam nobene primerne sličice štorklje, sem naredila vrv, po kateri se tale štručka sreče varno spušča proti Zemlji. Ker je nekje na poti iz nebes, sem morala ustvariti nekaj oblakov, pri čemer sem se ponovno zatekla k maski domače izdelave in senčenju s svetlo modro barvo, o čemer sem pisala pri prejšnji voščilnici. Za nekaj dodane čarobnosti, sem odtisnila male zvezdice, ki medvedku sledijo in par majhnih metuljčkov, ki mu izrekajo dobrodošlico. Celotni ideji sledi tudi sporočilce, ki je odtisnjeno zraven.
I'm entering this card into the : Simon Says Stamp Wednesday Challenge

Have a great day! 

Želim vam čudovit dan!

5 comments :

  1. Fabulous card, I love how you have created the clouds for the background.

    Thank you for joining us at Simon Says Wednesday Challenge.

    Jo x

    ReplyDelete
  2. Super luštna! Si me očarala z zvezdicami, ki sledijo mali štručki :)
    Lep dan tudi tebi, Maja

    ReplyDelete
  3. Gorgeous card Mateja :-) the little bear is super cute and I love the cloudy sky and simple design,,, perfect :)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! It was pure joy to create this one :)

      Delete